torstai 27. kesäkuuta 2013

Epäuskoa

Aamulla sain taas lusikoida onnellisena banaanipannaria (siemenien ja rouheiden kera), jonka päälle levittelin tietty vadelmahilloa. <3 Protskunlähteenä tuossa toimii nyt semmonen noin 150g rahkaa, jonne sotkotin sekaan sitä hilloa kanssa ja kardemummat + kanelit + piparkakkumausteet. Ja maitoa kanssa vähän sekaan, niin saa mukavamman koostumuksen. Sitä siihen pannarin päälle niin olo oli kun oisi kuohkean ja makoisan kerman kanssa syönyt jotain hirveän epäterveellistä. :') Ei voi muuta sanoa, kun että voittaa kaura(pulla)puuron noin 10 - 2. Aivan järjetön herkkusetti heti aamusta. Taisin vielä kahden tunninkin päästä hehkutella ääneen, että oli niin perhanan hyvää. :D Kuvaa en sitten ottanut, kun niin kiire oli syödä vissiin. Voin koittaa panostaa huomenna, vaikka ei siinä kuvassa nyt varmaan sen ihmeempää nähtävää olekaan. Silti! Ja vatsa on tänään jo heti parempi. Ei vielä normaali, mutta huomattavasti parempi. Iso jee! Ja lisäksi järjestelin tämän koko ateriakokonaisuuden nyt niin, että kustannuspuolikaan ei hirvitä. Kaupasta pitää tasan roudata yksi banaani lisää per päivä, joten ehkä mä selviän. :D Jogurtille sanoin nyt hei-hei. En tartte!


Mutta mitä epäuskoa? Ihan lihaskasvuepäuskoa! Tänään olkapäitä ja ojentajia (ja vatsaa) ja taas katselin, että onko noi olkapäät oikeasti mun? Onko nämä kädet oikeasti mun kädet? Tuntuu, että ne on ottaneet hirveän kasvuspurtin tässä, eikä mun pää oikein ehdi mukana! Sen lisäksi, että näen eron itse hyvin selkeästi, myös tunnen eron. Sitä huomaa mitä omituisempia asioita. Kuten kävelyllä ojentajat ottaa kylkiin kiinni. Wtf?!

Nii, wtf?! :'D Onks nää mun olkapäät?!

Monesti sitä nopeissa muutoksissa sokeutuu sille kehitykselle, mutta mä kyllä näen. :D Mun silmin on tapahtunut PAM OLKAPÄÄT KASVOIVAT, eikä sitä voi olla näkemättä! Toistellaan sitten sitä samaa virttä kuin tähänkin asti, eli hiilarit + magnesium = PAM LIHAKSET KASVOIVAT. :D No iloinen asia kyllä kaiken kaikkiaan! Eikä se ole pelkästään pumpissa, vaan muutenkin. Pumpissa toki suuremmat kuin muuten.


Treenin lisäksi kävin kävelemässä reippaasti 12.5km. Lopussa piti ottaa jo vähän juoksuaskelia hetken aikaa, kun olin päättänyt alle kahteen tuntiin suoriutua niin siitä piti pitää kiinni. Kiireeksi meni, mutta 1:59min meni aikaa. :D Ilma oli viileä ja pilvinen. Välillä piti hihaa rullata ylös ja välillä oltiin hanskat kädessä. Varjoisissa kohdissa oli aivan jäätävää! Ei tarvinnut kuitenkaan sukkahousuja. :')


Hedelmiä palautukseen ja suihkun kautta ruokalautasen äärelle. Eilistä pataa salaatissa. Patasalaatti? :D


On siellä raejuustoa isot määrät tuon lämpimän osion alla. Ja auringonkukansiemeniä. Oli tosi hyvä setti. Tämmöset salaatit on mun mielestä kaikkein parhaimpia, kun niihin saa edellisen päivän ruokajämät kipata päälle. :)

Torstai on vaan lähes poikkeuksetta mun suosikkipäivä, siinä on sitä jotain. Eikä vähiten siitä syystä, että torstaisin tulee tuplajakso Emmerdalea. :D Wohooo!

16 kommenttia:

  1. Sulla on kyllä hienot lihakset. Ja myös ruuat, kasvikset vaan on niin hyviä. =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Iih. Hienot lihakset kuulostaa.. hienolta! :D Kiitos. Kasvissapuskat on parasta. :)

      Poista
  2. Jos ennen olin hieman perverssi sun reisien suhteen, ni boom nyt se laajeni kyllä sun ojentajiin ja hauiksiin. Sori beibi, oon ihan hirvee pervo. :o <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sää oot varmaan mun lempiperverssi sitten kun saat mut aina nauramaan näillä kommenteilla :DD <3

      Poista
    2. Taidat itsekin olla melko perverssi tapaus kun moiseen perverssin perverssiointiin vaan naurat! >:o

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Tähän on yksinkertainen selitys ja se on se, että ne on mun. :D Hih. Kiitos. ;) Mä luulen, että tuo oli semmonen naamioitu kehu. :D

      Poista
  4. Hei tuli muuten mieleen että mitä kanelia käytät?
    Tunnut käyttävän sitä melko paljon. Jos kyseessä on tavallinen kaupan kaneli (=kassiakaneli) eikä niin sanottu oikea kaneli(=Ceylonin kaneli) niin se saattaa sisältää kumariinia. Jo 1tl tavallista kanelia päivässä voi sisältää haitallisen määrän. Tämä sepustus lähinnä siksi, että yhtenä oireena on mahaongelmat :)

    Ja oooh, mitä kädet... Tuohon tähdätään, ainakin pysyy motivaatio yllä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ceylonia tietysti. ;) Joo ei mun tartte tosiaan miettiä, että viljatko ne mulle mahaoireet aiheuttaa, kyllä se on yksi selkeimpiä asioita mitä on mun kropassani koskaan tapahtunut. :D
      Kiiiitos! ;)

      Poista
  5. Just eilen ihailin täällä sun käsivarsia. Tosi hienot! Mäkin haluan tuollaiset muhkut kädet, mutta matkaa on vielä tarvottavana. Ensin pitäisi saavuttaa leikkausta edeltänyt tilanne ja siitä sitten lähteä etenemään. Mutta tuollaisia ojentajia harvoin näkee. MITEN sä tuon teet?

    Sulla on kyllä upee kroppa kaiken kaikkiaan, hienoa Heidi!

    <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi apua, kiitos kaikesta tuosta! <3
      Ja kysyt niin vaikeita! En mää tiedä :D Hiilarit + magnesium + kovat treenit + lepo nyt ainaskin tällä hetkellä on mulla toimiva combo! ;)
      Paljon tsemppiä sulle treeneihin! Eihän sitä tiedä vaikka sullekin kävisi niin, että PAM LIHAKSET KASVOIVAT :D Mä pidän peukkuja sulle! :) <3

      Poista
  6. Hitsi, mun piti jo eilen käydä kommentoimassa samasta asiasta, kuin nyt postasit. Myöhästyin. Mahtavat muhkut bongasin siis jo eilen. Upeeta. Niin upeeta <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi hitsi tätä kehujen määrää, mä en kestä! Kun itsekin on ihan pää pyörällä ollut nyt näistä uusista kavereista (eli lihaksista :DD) niin tämä kaikki siihen päälle! Kiitos! <3
      Kivaa on, että tietää tekevänsä nyt selkeästi OIKEIN, kun pidemmän aikaa tossa välissä oli sitä räpellystä ja ihmettelyä, että mikä tällä kropalla enää toimii. :/ No nyt toimii! Tällä jatketaan. :)

      Poista