perjantai 18. lokakuuta 2013

Does my butt look big in this?

Huh, onpas ollut kiirepäivä! Sen kunniaksi vain nopea päivitys, jotta saan jotain tänne kirjoitettua. Tänäänhän oli taas perstalkoot aamupäivällä ja olipas jälleen makoisa treeni. Hiki valui norona pitkin päätä ja kaulaa, mitä ei normaalisti tapahdu laisinkaan. Tuntuma oli aivan kohdillaan ja pylly sai kyytiä. Tästä innostuneena päätin kaivaa tuoreen pyllykuvan ja toisen viime vuodelta, näiltä ajoin. En silloin valitettavasti herutellut tuota takapuolta laisinkaan (:D), joten sellaista aivan täysin vertailukelpoista kuvaa ei ole, mutta eiköhän tästä jotain osviittaa saa:

Lokakuu 2012 - Syyskuu 2013

Jösses! No on se isompi! Mä olen niin iloinen, että pylly kasvaa! Vaikka mulla oli tuolloin viime vuonna pylly siinä kunnossa, että olin siihen tyytyväinen aivan täysin (mikä ei siis ole tilanne tällä hetkellä, ei olla bikinikunnossa ei..), niin onhan se ollut tosi tosi TOSI pieni. Mieluummin muhkua enempi, niin että farkut meinaa revetä! Eiks niin? :D

Näihin kuviin, muhkuisaa viikonloppua! Muistakaa kyykätä!

24 kommenttia:

  1. Mäkin haluan pyllyn! :D Mut eka pitäis hoikistua... vai voiko treenaamisen aloittaa jo lihavana? :O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pylly on ihana asia! :D Ehdottomasti voit aloittaa treenamisen jo nyt, niin on sitten jotain mikä sieltä alta kuoriutuu! ;)

      Poista
  2. Ou maaai gaad mikä pylly! Perstalkoot on tuottanu tulosta ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla oli vähän sama reaktio, kun nämä kuvat laitoin vierekkäin! :D En tajunnut, että se on noin paljon kehittynyt. Perstalkoot rules! :')

      Poista
  3. Vastaukset
    1. HÖHÖHÖHÖÖÖÖÖ perseBOOM! Kiitti mumskutti <3

      Poista
  4. No onhan sinne tullut tavaraa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Junk in the trunk! Omaan(kin) silmään aika runsaasti. Ilmankos farkut kiristää!

      Poista
  5. Huhhuh :O! Aivan käsittämättömän konkreettinen ero!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei enää pikkupyllypäiviä ikinä mulle! I like big (fit) butts!

      Poista
  6. Mun leuka tippui lattiaan :) hyvä hyvä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kehut sulta aiheuttaa aina mulla semmosen reaktion, että hihityttää kun pikkutytöllä. Miehellekin heti näytin, että 'kato nyt mitä se Jerita kommentoi, kato!!'. :D Kiiiiitos!

      Poista
    2. kehut tuli ihan aiheesta ;)

      Poista
    3. Jotain olen siis saavuttanut! \o/ :')

      Poista
  7. Uulalaa!! Kattelen sun takapuolta täällä hotellin sängyllä Tallinnassa ja oon ihan että WAUU! Muhkut maistuu;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Takapuoleni on siis raahattu Tallinnaan! :D Muhkut rulettaa! Jatketaan kyykkyjä! ;)

      Poista
  8. Huh, nainen sä oot kuuuuuuma! ♥ Mulle tuli just pakottava tarve lähteä keskellä yötä treenaamaan omaa pyllyä salille, vaikka just vajaa 6 tuntia sitten kävin. Ihan hullua. Muhku taitaa tehdä hulluksi ;) ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ääähh kiitos ihanainen Marilii! <3 Hih, onneksi sait hillittyä itsesi, etkä käynyt tekemässä toista pyllytreeniä keskellä yötä! :D Muhku kyllä vähän tekee hulluksi, tässä oottaa jo seuraavaa jalka(pylly)päivää jo ihan innoissaan! Sai kyllä itsekin aika huimasti motivaatiota tästä, kun jotain sentään jossain tapahtuu, eikä kaikki ole vain takapakkia.

      Poista
  9. omg!!! kateus iski :DDD onneks tänää on kyykkypäivä ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Omg! :'D Siitä vaan kuule iso kasa lisämotivaatiota kyykkyihin! Mulle ainakin tuli tästä semmonen potenssiin sata lisäinnostusta. Oispa jo kyykkypäivä mullakin! :')

      Poista
  10. Oijoi! Aika selkeä ero, wow :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos May! :) Olin itsekin todella yllättynyt, että tämmönen on päässyt tapahtumaan. :D

      Poista
  11. Jestas mikä buuti! WAU. Pakko sännätä tältä istumalta vähän kyykyttämään itteänikin, tässä tuli motivaatiokuvaa seuraavaksi kuukaudeksi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Buuti kiittää kanssa, että sitä kehutaan! :D Ja ihan mahtavaa, että motivaatiota riittää itteni lisäksi toisillekin! Huomenna on mulla kyykkypäivä ja en malta oottaa! :')

      Poista