perjantai 12. heinäkuuta 2013

Joskus minäkin sanon kyllä!

Nimittäin kun blogiini liittyen tupsahti sähköpostia Indiedaysin suunnalta ja kysymys, että tahtoisinko liittyä heidän Inspiration -blogiensa joukkoon, sanoin kyllä! Olin suorastaan innoissani. :) Blogiani voi nyt siis seurata myös siellä! Olen otettu, että olen moisessa joukossa. TÄSTÄ linkistä pääsette katsomaan sivuani siellä.

Kuten moni tietääkin, olen aiemmin kieltäytynyt yhdestä sun toisesta kutsusta. Eivät ole olleet minua varten. Pääasia itselleni on ollut, että saan pitää blogini tässä missä se on, sen näköisenä kuin se on. Viimeisimpänä kieltäydyin kutsusta FitFashionin pariin, enkä ole tuota päätöstä joutunut katumaan. Ja nyt vielä vähemmän. :) Nyt saan pitää blogini täällä, tällaisena kuin se on, eikä lukijoille tilanne juuri näy. Jos Indiedaysin kautta lukee, niin ylimpänä näkyy heidän bannerinsa ja tuohon blogin sivuun ilmestynee hetkenä minä hyvänsä laatikko, mikä kertoo, että olen osa heidän Inspiration -blogejaan. Kampanjoihin ynnä muihin osallistumisista en osaa sanoa. Ehkä joskus, tai sitten ei koskaan. Kaikki varmasti sen ainakin tietää, etten lähde testailemaan mitään mikä ei minua oikeasti kiinnosta enkä puhu mitään, mikä ei olisi oikeasti rehellistä. :) Niin ja tageissa saattaa olla muutoksia edellisiin verrattuna, niitä tuskin moni edes lukee. :D



Näin. Sama meininki jatkuu kuin tähänkin asti. Ehkä kuviin voisin panostaa PIKKASEN enemmän. :'D Tämän päivän jalkapyllyraportti ja ruokaohje tulee vasta huomenna. Nyt on hyvä mieli ja tästä jos mistä on kiva jatkaa viikonlopun viettoon. Hyviä viikonloppuja jokaikiselle! :))

14 kommenttia:

  1. Jes, joskus varmasti kannattaakin sanoa kyllä. Tämmösistä voi joskus vaikka kehittyä ihan järkeviäkin yhteistöitä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samaa mieltä. Jos vaan tuntuu oikealta niin antaa mennä. Ei tiiä mitä hienouksia voi mistäkin seurata.

      Poista
  2. Ooo, hieno, hieno juttu! Ja en hetkeäkään kyllä epäile, etteikö sun oma linja blogissa säilyisi, hih. :D Sitä omaa linjaa sussa ihailenkin!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö vaan ookki. :) Ja mihinkään semmoseen en lähtisi mukaan, jossa pitäisi opetella esimerkiksi käyttäytymään.. :'D Hih. <3

      Poista
  3. Sun blogi sopiikin jotenkin ulkoisestikin paremmin Inspirationiin! vaikea kuvitella että asennetyylisi muuttuisi minnekään. ;)

    ONNEA!!! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. KIIITOS!! :))

      Asenne on niin syvällä itsessä, ettei siitä eroon pääse millään. ;)

      Poista
  4. :D Koht sullaki on buddingit ja fitnessgurun jauhot joka toises lausees xD Moni blogi on miust vähä menny tylsäks noitte takii..ku jokaisel on ne samat jutut :DDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitä ootellessa, että jossain puddingeissa tai jauhoissa ei ois mitään sellaisia aineksia, että suostuisin niitä syömään. ;)

      Poista
    2. Tää ois musta mahtavaa, kerrankin noita ilmaistuotteita kokeilisi joku, jota ei haittaisi, että rehellinen mielipide saattaisi aiheuttaa sen, ettei niitä ilmaistuotteita tulisi :D

      "Heidi testaa Fastin puddingia: sopii erinomaisesti wc:n puhdistukseen sekä pinttyneen lian irrottamiseen uunista, ei tosin kelpaa syötäväksi"

      Ja onnea Heidille, tää Inspiration -systeemi on siitä kiva, että tää säilyy bloggerissa omanaan, eikä kaupanpäälle tule hirveää listaa semmoisia blogeja, joita en peruskranttuna tahdo lukea :D

      Poista
    3. Sulla on pointtia tuossa. :D Mutta ei mulla ole toiveet kovin korkealla, että sattuisi koskaan tulemaan tarjolle kokeiluun jotain sellaista näissä ruokajutuissa, mitä suostuisin syömään. :D Kaikissa on jotain, mitä mua ei kiinnosta syödä. Jos kiinnostaisi, niin sittenhän mä jo niitä käyttäisin.

      Ja kiitosta! Mä kanssa nimenomaan tykkään tästä, että bloggerissa säilyy. Aikaisemmin oon huudellut eitä vaan, koska oisi vaatinut siirtymistä toisaalle. En mä tahdo muuttaa mitään mikä toimii mulle tällaisenaan jo hyvin. Siitä oon ilmeisen harmillinen ihminen, että raha (ja lukijamäärät) ei mua motivoi. :D

      Poista