lauantai 4. toukokuuta 2013

Hauistreenin monet ilmeet

Poikkeuksellinen ja pitkälti hetken mielijohteesta tehty selkä-/hauistreeni ILTAPÄIVÄLLÄ. Voitteko käsittää?! Ihan siis kauppareissujen jälkeen ja silleen. Meikit naamassa ja kaikkea. No silloin pitää riehua kun riehututtaa. Tänään riehututti! (kyllä, jälleen kerran, tämäkin on sana)




Se sama perussetti oli työn alla tänäänkin, mitäpä sitä hyväksi havaittua kaavaa rikkomaan. HELL YEAH että tekikin GUTAA. :D Sen verran ihanaa, että heti ensimmäisissä haubereissa, eli Arskan kaksykkösissä tein setin viisi kertaa!


Alapuolikkaat x7, yläpuolikkaat x7, kokonaiset x7 (puhtaasti menee vikoissa :D) x5 13,5kg.

Tällä kertaa treenin keskellä oli kyllä semmosta meininkiä, että herkistellöö ja sydämestä ottaa. :D

Toi viimeinen on mun suosikki. :'D Että kun käsiin koski JA NIIN P*RKELEESTI. :'D

Hyvä reeni oli! HELL YEAH!

Ja aamullahan ei voinut treenata, kun piti mennä kävelylle. Seitsemän jälkeen siellä jo menin. Se päälle kaksitoista kilometriä taas. Matkalla sattui yhtä ja toista (kuten piti yksi koira palautella omistajalleen), mutta minuutilleen sama aika kuin viimeksi siihen kului, eli kaksi tuntia ja neljä minuuttia. Hölköttelin yhden alle kilsan pätkän, koska mulla oli pissahätä ja tahdoin nopeammin kotiin. No, go figure, ei ole kiva hölkötellä kun pissattaa. :D Mystisesti myös hätä katosi tuon hölkän jälkeen, eikä enää hyökkinyt. En uskaltanut fiilistellä erinäisiä vaihtoehtoja tälle mystisyydelle.. Mutta arvatkaas mikä oli hauskaa?! Hölkätessä kantapään osuessa maahan MULLA TUNTUI OLKAPÄISSÄ HÖLSKÄHDYS. Siis normaalisti esimerkiksi pakara tärähtää askeleen voimasta, mulla tärähteli olkapäissä. :'D Niin, että mä otan tämän tietysti merkkinä siitä, että olen kasvattanut itselleni massiiviset olkapäälihakset, eikä tämä tarkoita mitään muuta. Niii!




Mut hei, kaupassa oli rahkaa!! <3 Vietiin kaikki. Tietysti. Vatsa kiittää ja kuittaa..

Olkaa kiltisti.

12 kommenttia:

  1. ihania ilmeitä! sait mut naurahteleen täällä! Sulla on niin super kroppa,et ah! ja kauniit kasvot! oot niin huippu mimosa! :D

    VastaaPoista
  2. Hölskähdys hahhah :DDD aika pirun mainiota! Ja jälleen niin ilahduttavia kuvia Heidi ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hölkynkölkyn kuule oikein! :D Pirun mainiota, sitä se oli! Kiva että kuvatkin ilahdutti! ;)

      Poista
  3. Vastaukset
    1. ..varsinkin siitä parinkymmenen purkin tilauksesta vielä netin kautta huomiseksi..

      :')

      Poista
  4. Heh, sut tunnetaan paikallisena rahkahamstraajana.. =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä luulen, että tää voi olla jopa ihan totta, kun ei kukaan muu noita syö tuolleen kun me. :D Ruoanlaittoon/leivontaan vaan käytetään täällä. Ei meillä, ei. :D

      Poista
  5. Hahaa noita ilmeitä! :D Ja wau tota hauispumppia vikassa kuvassa. Ja hei NYT vasta tajusin, ettei sul oo enää pidennyksiä.. :D Haha.. Hiukan pitkät piuhat mulla.. ;)
    Nii ja jee ku rahkaa taas löytyy!! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on aika mahtava pumpittaja tuo 7-7-7! ;) Joo ei tässä oo ihan hetkeen ollut niitä pidennyksiä enää päässä. :D Pitkät piuhat on kuitenkin ok, mulla on vähän väliä ihan samanlaiset. :D
      Todellakin JEE kun rahkaa ainakin tällä erää oli kaupassa taas!! <3

      Poista
  6. hah, vähä niinku mun ilmearsenaali, tosin mua hapotti vain kannatella sitä puhelinta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :'D No pääasia että hapottaa, niin tietää, että on tehokasta?! :D

      Poista